Jambikus sorokat ne keresd!

Mit ér a szó, hisz elszáll, papírra vetni is kevés. Az élet kedély-világ: Két(es) élű tompa kés, mely által lett szeletet tetszés szerint kenheted.

Pre-immemorian

2014.05.04. 09:23 Suckless

Anyukám

Címkék: anyukám

Széllel köszönt a nap ma Téged,
Idefújta gyermekedet,
Hálával teli énekében
Dícséri a Te nevedet.

Sok mindent mutatnék szívemből,
Hagytalak aggódni értem,
Te voltál ki mindig megóvtál,
Ha óriást látva féltem.

Gyerek vagyok, hisz bajban hozzád
Mint lábatört őz fordulok,
Nagy ház fogságában miattad
Magányos én sose vagyok.

Ma a hála dalol majd körül,
De azt remélem, tudod ám,
Hogy az év minden egyes napján,
Így gondolok rád, Anyukám.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://suckless.blog.hu/api/trackback/id/tr336116801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása