Jambikus sorokat ne keresd!

Mit ér a szó, hisz elszáll, papírra vetni is kevés. Az élet kedély-világ: Két(es) élű tompa kés, mely által lett szeletet tetszés szerint kenheted.

Pre-immemorian

2013.07.02. 19:27 Suckless

Megváltoztathatatlan

Címkék: vége szerelmes

Lelkesen vágtam őrült beléd,
Szűk szemüvegen néztem éned.
Bíztam benne, hogy nekem furcsa
Hártyád igazi szépre ébred.

Szorítottam táguló lelked
Nekem egyen üveg medrébe.
Sikerült, mi másnak nem lehet,
Imád lelt Zen Buddha nevére.

Reményben úszva, támaszodként
Homályos jövőink töltődtek.
De akkor nem tűnt fel külsődnek
Változatlan leple belsődnek.

Bántottalak a hitem miatt,
Hittem mit gyerekkorom mondott.
De nem boríthat rád már asztalt,
Mit a rohadt élet tanított!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://suckless.blog.hu/api/trackback/id/tr1005388273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása